РОБОТА № 8. Варіант 1
Завдання 1. За метою висловлювання та інтонацією речення
Вітре весняний, вітре запашний, де ти був, де ти пісні чарівні чув?
А розповідним неокличним
Б питальним неокличним
В спонукальним окличним
РОБОТА № 8. Варіант 1
Завдання 1. За метою висловлювання та інтонацією речення
Вітре весняний, вітре запашний, де ти був, де ти пісні чарівні чув?
А розповідним неокличним
Б питальним неокличним
В спонукальним окличним
РОБОТА № 7. Варіант 1
Завдання 1. Фразеологічний вислів як сніг на голову можна замінити словом
А поволі
Б несподівано
В влучно
РОБОТА № 6. Варіант 1
Завдання 1. Граматична основа речення.
Сивий туман заплутався в кронах дерев, стомився і заснув.
А заплутався, стомився і заснув
Б туман заплутався
РОБОТА № 5. Варіант 1
Завдання 1. Слова Рівненською, Чернівецькою, Івано-Франківською, Львівською та Хмельницькою з речення Тернопільська область межує з Рівненською, Чернівецькою, Івано-Франківською, Львівською та Хмельницькою областями України.
А однорідні підмети
Б однорідні присудки
В однорідні другорядні члени речення
РОБОТА № 4. Варіант І
Завдання 1. Усі слова вживаються в сучасній літературній українській мові.
А веретено, отаман, князь
Б плахта, плуг, жупан
В комп'ютер, школяр, президент
РОБОТА № 3. Варіант 1
Завдання 1. Слова чуже-своє у прислів'ї Бережи чуже, неначе око своє.
А синонімами
Б антонімами
В багатозначними словами
РОБОТА № 2. Варіант 1
Завдання 1. Кілька членів речення, які відносяться до того самого слова і відповідають на те саме питання
А головними
Б другорядними
В однорідними
РОБОТА № 1. Варіант 1
Завдання 1. Використання мови з метою спілкування, пізнання навколишнього світуназивають
А мовленням
Б слуханням
В аудіюванням
Робота № 8
Варіант І.
Завдання 1. Скільки всього десятків у числі 185 060?
А 18 506 | Б 1850 | В б | Г 60 |
Міркуємо так. Для десятків відкидаємо справа 1 цифру, для сотень — 2 цифри, для тисяч — 3 цифри і т.д. У числі 185 060 усього 18506 десятків.
Робота № 7
Варіант І.
Завдання 1. Порівняй: 17 919 □ 17 199.
А > | Б < | В = | Г порівняти не можна |