Календарно-тематичне планування з інформатики для 2 класу
Календарно-тематичне планування уроків Інформатики для 2 класу
35 годин(1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів.Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уро- ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Тема 1.Інформація (5 год) |
|||
1 |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
2 |
|
Поняття про інформацію. Властивості інформації. |
|
3 |
|
Сприймання людиною інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
4 |
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
5 |
|
Пристрої для роботи з інформацією. |
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (7 год) |
|||
6 |
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
7 |
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. |
|
8 |
|
Робочий стіл. Значки робочого столу. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
9 |
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
10 |
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
11 |
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
12 |
|
Використання пристроїв для навчання: читання текстів (літературне читання, мови). Виділення обраного тексту в середовищах для читання. |
|
Тема 3. Інтернет (6 год) |
|||
13 |
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. |
|
14 |
|
Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
15 |
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
16 |
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів. |
|
ІІ семестр |
|||
17 |
|
Вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
18 |
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
Тема 4. Графіка (8 год) |
|||
19 |
|
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень. Створення зображень. |
|
20 |
|
Зображення з геометричних фігур. |
|
21 |
|
Змінювання готових зображень. |
|
22 |
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
23 |
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
24 |
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
25 |
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). |
|
26 |
|
Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
Тема 5. Команди та виконавці (9год) |
|||
27 |
|
Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення |
|
28 |
|
Команди й виконавці. |
|
29 |
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. |
|
30 |
|
Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
31 |
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування |
|
32 |
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях. |
|
33 |
|
Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. |
|
34 |
|
Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. Ігри на об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
35 |
|
Підсумковий урок. |
|