Любов з першого погляду (5-6 клас)

Ведучий 1: Пані та панове!
Ведучий 2: Леді і джентльмени!
Ведучий 1: Дорогі діти і шановні дорослі!
Ведучий 2: Сьогодні ми зібралися, щоб пограти в гру "Кохання з першого погляду".
Ведучий 1: Бачите, у нас вважають, що одні лише дорослі мають право закохуватися, а над дітьми можна жартувати: "Тілі-тілі-тісто!"

Ведучий 2: Та це нерозумно і негарно, тому що любов може наздогнати людину навіть у дитячому садку. І такій людині можна тільки позаздрити, адже все життя його відразу освітлюється цим найкращим у світі почуттям.
Ведучий 1: А наша гра допоможе краще пізнати один одного, міцніше подружитися і, сподіваємося, підніме всім настрій.
Ведучий 2: Почнемо наше свято. Зараз - весела пісенька.
(Концертний номер на вибір - дитяча пісня про дружбу).
Ведучий 1: А тепер настав час запросити сюди наших учасників. Їх ми прекрасно знаємо, але ще раз представимо поіменно!
Ведучі по черзі урочисто оголошують імена учасників - трьох дівчаток і трьох хлопчиків (кількість учасників можна варіювати). Звучать фанфари.
Ведучий 1: А зараз ми просимо наших учасників розповісти про себе.
Учасники розповідають про себе. (ім’я, клас, світ захоплень)
Ведучий 2: Спасибі за розповідь, і ми переходимо до 1 туру нашої гри: дівчаткам пропонуються ситуації, з яких вони повинні знайти гідний вихід.
1. Хлопчик, який вам подобається, посковзнувся і смішно розтягнувся на льоду. Що ви зробите:
а) засміється і допоможете піднятися;
б) не засміється;
в) вчините по-іншому. Як?
2. Вам подобається хлопчик, і раптом він пропонує вам дружити, а ваша мама проти. Як ви поступите:
а) погодьтеся дружити;
б) послухаєте маму;
в) свій варіант відповіді.
3. Хлопчик прийшов до вас на день народження і подарував ляльку, а у вас вже є точно така ж. Що ви зробите:
а) подякувавши, з радістю візьмете подарунок;
б) подякувавши, відмовитеся, скажете: "У мене така є";
в) вчините інакше. Як?
Ведучий 1: А зараз вашій увазі пропонується сеанс ясновидіння! Сьогодні у нас в гостях чарівник!
 Звучить таємнича музика. Виступає фокусник. (з фокусами можна познайомитися тут)
Ведучий 1: Подякуємо великого мага. Оплески! І ось настав час запропонувати цікаві ситуації нашим хлопчикам:
1. Дівчинку, яка вам подобається, викликали до дошки вирішувати задачу, а в неї не виходить. Що ви зробите:
а) будете підказувати;
б) нічого не зробите;
в) вчините інакше. Як?
2. Дівчинка вирішила пригостити вас салатом, який сама приготувала. Ви спробували салат, а він вам не сподобався. Ви:
а) відмовитеся;
б) будете їсти, щоб не образити дівчинку;
в) свій варіант.
3. Мама послала вас за хлібом. У магазині ви зустріли дівчинку, яка вам подобається. Їй не вистачає на шоколадку якраз стільки, скільки мама вам дала на хліб. Що ви зробите:
а) віддасте їй гроші, щоб вона купила шоколадку;
б) купите хліб і підете;
в) вчините по-іншому. Як?
Ведучий 2: А тепер веселі частівки про шкільне життя!

Про життя шкільне сьогодні
Проспівати саме час.
Якщо слухати нас згодні.
То запрошуємо вас.

Ми трішечки пошуміли.
Що аж вікна задзвеніли.
Ми сказали «Тиша»,
В школі впала криша.

Коля — хлопець непоганий,
Тільки він кусається!
Всі собаки від його
В сторону кидаються.

Ой, подружко моя,
Як тобі не стидно,
На уроці булку їла
Думаєш не видно!

Якщо ти моя подруга,
Із нещастя визволи,
Підніми скоріше руку,
Щоб мене не визвали.

Як сльозинки, каплі з криші
В ясний день закапали.
Через те, що Соня пише
На стіні каракулі.

Та на Тані іменини
Ой, Тарас по звичці,
Таню замість привітання|
Смикнув за косиці.

Маша їла, сміючись,
Гречаную кашу,
Потім дружно відмивали
Гречаную Машу.

Мій щоденник, як товариш
Для мене старався.
Я не вивчив урок,
Дома він зостався.

Наша школа – то агентство,
Топ – моделі учениці,
Особливо, коли вдягнуть
Міні – кофти і спідниці.

Став будильничок дзвонити,
Щоби Яна розбудити.
Зранку він вставать не хоче,
Бо гуляв він до півночі.

Правила всі поведінки
Женя добре знає,
Та поспати дуже любить,
В школу просипає.

І майстри художніх слів
Вчаться в нашій школі,
Вуха в’януть від талантів
На футбольнім полі.

Ми частівки вам співали,
Щоб ви нам аплодували.
Хоч ми й любимо співать,
Та пора і честь нам знать.

Ведучий 1: Переходимо до 2 туру нашої гри. Наші учасники можуть задати питання один одному. Почнемо з дівчаток.
Учасники задають один одному питання. (запитання складаються залежно від індивідуальних особливостей учасників гри і, що важливо, редагуються напередодні самими учасниками разом з керівником проекту)
Ведучий 2: А тепер 3 тур. Але тут учасникам буде потрібен час для підготовки. Завдання таке: ми зараз вам роздамо вірші про кохання. Потрібно виразно, з душею прочитати їх. Альтернатива – можна провести конкурс листа про кохання чи любов.
Учасникам роздають листи з віршами.(вибір довільний, але варто врахувати вікову категорію дітей)
Ведучий 1: А поки учасники готуються, гра з залом. Конкурси на сторінці http://szenki.in.ua/index.php/novorichni-konkursy-ta-rozvahy
Ведучий 2: А тепер сценка.
Сценки ось тут
Ведучий 1: Чи готові наші учасники? Починаємо читання віршів!
Учасники читають вірші (чи лист про кохання)
Ведучий 2: Отже, ми підійшли до самої головної частини нашої гри! Зараз учасники повинні зробити свій вибір. У кожного - листок і ручка. Ви повинні написати ім'я та прізвище того, кого обираєте.
В цей час звучить музика.
Ведучий 1: Отже, вибір зроблений! Залишилося перевірити, чи співпадуть у нас сьогодні пари.
Пари, які зійшлися, виходять на середину залу.
Ведучий 2: А зараз по вашим оплесків ми виберемо ідеальну пару.
Ідеальна пара залишається, іншим видаються призи і вони сідають на місця.
Ведучий 1: Дорогі .............. і ..............! Присвячуємо вам виступ! (довільний номер художньої самодіяльності - може бути танець, сценка, декламування віршів)
Ведучий 2: Давайте ще раз поаплодуємо нашій ідеальній парі і всім іншим учасникам.
Оплески.
Ведучий 1: До нових зустрічей, друзі!
Фінальна музика.


Додати коментар


Захисний код
Оновити